سپنتاسپنتا، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره

هدیه خدا

اولین غذا

1393/5/18 3:00
نویسنده : رکسانا
105 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم روز93/1/17 اولین غذای زندگیتو که 1 قاشق آب مرغ بود رو خوردی که اونو من و بابات 2 تایی با هم بهت دادیم و ازت فیلم گرفتیم البته قبلنا هم یه چیزایی بهت داده بودم ولی در حد مزه کردن مثلا روز 28 بهمن داشتم بستنی می خوردم و تو با دقت نگاهم می کردی ومن دلم نیامد و انگشتمو شستم و روی روکش بستنی سالار کشیدم و بهت دادم و وقتی خواستم بهت بدم با وحشت نگام کردی و با زبان بی زبانی گفتی چیکار می کنی؟! من که نباید جز شیر چیزی بخورم نمی دونی چه بامزه این کارو کردی بعد از اون هم هرازگاهی 1 قطره لیمو شیرین بهت می دادم و روز اول عید هم 1تیکه سیب دستم گرفتم و اجازه دادم اونو بمکی نمی دونی چقدر خوشحال شدی و با چه علاقه ای دستمو محکم گرفته بودی وسیبو میمکیدی و وقتی دستمو عقب بردم گریه می کردی ومن مجبور شدم تورو بیرون ببرم که سیبو فراموش کنی (امیدوارم بعد ها هم سیب رو با اشتها بخوری چون یکی از بهترین و پرخاصیت ترین میوه هاست)به هر حال اینها در حد مزه مزه کردن بود ولی اولین غذات همون 1 قاشق آب مرغ بود

اینم 1 عکس جالب از ماست خوردنت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هدیه خدا می باشد