سپنتاسپنتا، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره

هدیه خدا

تولد 1 سالگی

1393/12/16 19:30
نویسنده : رکسانا
208 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم به خاطر یک سری جریانات که قبلا واست گفتم تولدتو با تاخیر گرفتم 16بهمن تونستم تولدت رو بگیرم (ببخش مامانی واقعا زودتر نمی شد منم دلم نیومد تولد 1 سالگیتو نگیرم)

تم جشن تولدت رنگین کمان و خرسهای مهربان بود و اکثر وسایل تزیینو خودم واست درست کردم فکر کنم 1ماهی وقت صرف درست کردنشون کردم .می دونی مامان مجبور شد واسه این کار بره یه خورده فتوشاپ یاد بگیره بعدشم بابا رو مجبور کردیم واسمون دستگاه کپی رنگی بگیره و شبها وقتی می خوابیدی من شب زنده داری می کردم که بتونم واست این تم رو درست کنم

پسر گلم ایشالله تولد120سالگیتو جشن بگیری اونم با سلامتی و خوشحالی

 

اینم خوش آمدگویی دم در

 

 

از تولد تا یک سالگی از هر ماه یک عکس رو انتخاب کردم و زدم به دیوار

اینم تقویم روز و ساعت به دنیا اومدنت

 

اینم میز تنقلات که پاکت پاپ کورن و پفک رو خودم درست کردم

 

 

 

اینم میز شام که شامل خورشت خلال و دلمه و سالاد ماکارونی بود

اینم ژل رنگین کمانت که واسه درست کردنش من و بابات تا صبح بیدار بودیم

 

اینم کیک رنگین کمانی پسرگلم

اینم عکس امیرعلی و ژوان دوستهای سپنتا

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هدیه خدا می باشد