سپنتاسپنتا، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره

هدیه خدا

روروک

1393/4/15 17:43
نویسنده : رکسانا
250 بازدید
اشتراک گذاری

اوایل دوست نداشتم از روروک استفاده کنم آخه شنیده بودم راه رفتن بچه ها رو به تعویق میاندازه و ممکنه ایمنی مناسبو نداشته باشه ولی مامانم می گفت  واسه من و دایی استفاده کرده و خیلیم راضیه منم با بی علاقه گی امتحانش کردم اوایلش نمی دونستی چطور استفادش کنی ولی خیلی سریع یاد گرفتی اولش عقب عقب می رفتی ولی بعد از کنار راه رفتن وبعد جلو جلو رفتنم یاد گرفتی و خیلی زود کار با دکمه و دستگیرشم یاد گرفتی واین خیلی جالب بود که فهمیده بودی هر کدام چه کاری انجام میدن تازه بعدش دیدم که خیلی خوشحالی چون واسه شیطونی واین سر اون سر رفتن دیگه به من احتیاج نداری و یه جورایی حس مستقل شدنو بهت می داد واسه همین کمتر غرغر می کردی وشادتر شده بودی و می تونستی به خیلی چیزا دست بزنی فقط مجبور شدم چیزایی که واست خطر داشتو قایم کنم با اون به همه جا سرک می کشی تازه جدیدا هم یاد گرفتی عروسکی،قاشقی ویا هر چیزی حتی دستمال کاغذی می تونه دستتو دراز کنه وبه خیلی چیزا که قبلا نمی تونستی دست بزنی،دست بزنی

اولین عکست تو روروک:

روروک سواری با طعم عروسک:

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

حمیده
15 تیر 93 17:48
l ایشالا یه روز دامادش کنی
رکسانا
پاسخ
سلام ممنون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هدیه خدا می باشد